3. elokuuta 2009

Miniä


Nyt ette varmaan arvaa mistä olen innostunut. No tietysti minimaailmasta ja kaikesta ministä. Olen lueskellut nukkekoti- ja miniatyyriblogeja ja olen jäänyt koukkuun. Nukkekotiahan minulla ei ole, mutta joskus varmaan on. Siskollani on yksi, mutta hän ei halua luopua siitä. Siellä se varastossa pötköttää odottamassa aikaa parempaa. Ajattelinkin aloitella ensin vaikka room-boxeista, vaikka Pentikillä näinkin aivan ihanan kaapin, joka sopisi nukkekodiksi. Maksaa vaan... Ja onhan mulla ne nallet, joille olen tehnyt sen pöydän. Jos vaikka jatkaisi sitä projektia. Kokeilin tässä tehdä tänään muutaman jutun ja tällaisia syntyi. Mittakaava taitaa ainakin leipäkorissa olla liian suuri, taisi tulla tarjottimen kokoinen, mutta ensimmäiseksi koriksi olen siihen tyytyväinen. Ja tuo kukkakin voisi olla sellainen lattialla seisova iso ruukkukasvi. Kiva oli tehdä. Yksi ämpäri on kuivumassa vielä, kuvaa siitä myöhemmin.

Ei kommentteja: