27. joulukuuta 2009

Joulu takana päin

Nyt alkaa joulu tosiaan olla takana. Pojat lähti aamusella isälleen ja minä olen "lorvaillut". No jotain olen askarrellut ja sitten olen pelannut. Vanhempi poika sai joululahjaksi U.B. Funkeys-pelin. Olen siis tutustunut peliin, että osaan poikia neuvoa siinä,  ... no joo ..., on se ihan hauska peli minustakin. Sen verran hauska, että kävin tänään ostamassa 2 uutta Funkeysia. Kaikkeen sitä hurahtaakin ihminen.

Huomenna pitäisi lähteä töihin. Saa nähdä onko paljon hommia vai käykö aika pitkäksi. Mutta eihän tuossa onneksi ole kuin muutama päivä. Sitten on taas 6 päivää vapaata. Tarkoitus olisi saada sitä nukkekotia eteenpäin. Hiottua ikkuna- ja oviaukkoja ja maalattua pohjamaalilla osat. Saisi sitäkin projektia eteenpäin. Tahtoo vaan tuo aika jotenkin soljua ihan mitään tekemättäkin. Tarvii sitä ihan olemis aikaakin olla.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Totta se olemisaika on niin tärkeää. Sen kun unohtaa, niin ei mitään hyvää seuraa.

Oikein hyvää Uuden Vuoden odotusta!

P