23. helmikuuta 2008

Koruja ja pattiin ottaa edelleen


















Terapiatyötä on tehty siis tänään, kun pienempikin poika sitten lähti isänsä luo. Musta valkoinen magneettikoru, jonka voi laittaa kaulaan tai ranteeseen, sininen sydänkaulakoru ja lamppuhelmistä ja siemenhelmistä tehty kaulakoru ovat tämän päivän aikaansaannoksia. Sydänkaulakoru ystävälle syntymäpäivälahjaksi, magneettikoru on tilaustyö ja lamppuhelmikoru on itselle.
Soittelin exälle aamupäivällä rahasta ja oli taas tavallisen ärsyttävä. Oli sitten käynyt just maksamassa rahat. Kun se tuli hakemaan poikaa sanoi, ett ai tossa vastapäätä on asunto tyhjänä, taidan muuttaa siihen. Se kyllä osaa ton ärsyttämisen, mut en kommentoinu mitenkään, olin kuin en ois kuullukaan koko juttua.
Sitten vielä illalla sisko soitteli ja valitteli kun mummo (siis meidän äiti) on niin väsynyt ettei jaksa ottaa meidän veljeä edes kylään. Mun ja mun tilanteen syytä siis kaikki, kun mummo on auttanu poikien hoidossa kun ne on sairastaneet. No huomenna tulevat sitten sisko ja veli mun luo pitämään kai puhuttelua, tai pitää kuulema selittää veljelle miks mummo on niin väsynyt. Voi VEE, ihan niinkun tässä minä en ois väsynyt ja masentunut ja kyllästynyt koko sotkuun. Jatketaan huomenna tai joskus!

Ei kommentteja: