22. helmikuuta 2008

Ottaa pattiin

Pojat on sairastaneet tämän viikon ja pienemmällä oli kuumetta vielä tänäänkin vähän. Isompi lähti jo eilen isänä luo. Exä tietysti protestoi sitä, että pienempi jäi vielä mun luo. Mutta luulen, että aika moni äiti on mun kanssa samaa mieltä siitä, että sairaan lapsen on paras olla äidin hoivissa. Olis pitäny lähtee kuskaamaan kuumeista lasta ( 39 astetta), NO WAY! No tänään sit exä soitti ja kysyi, ett mites sen pienemmän kanssa on homman nimi. Sanoin ett huomiseen iltapäivään asti on mulla. No kostoa on tullu heti, eli exä ei oo maksanu elatusmaksua tänään, vaan ilmeisesti panttaa sitä siihen asti kun saa pojan. Voi VEE sanon mä. Sieltä voi nyt näköjään oottaa mitä vaan. Kohta pitäis ruveta jakamaan omaisuutta ja siitä voi tulla aikamoista. Oon antanu exälle takarajan tehdä joku esitys kuun loppuun mennessä tai sit mä lähden tekee ositusta lakiteitse. Katsotaan saako se mitään aikaseksi. Toi rahajuttu kyllä ottaa pattiin. Palaillaan!

Ei kommentteja: