6. marraskuuta 2008

Riitaa ja raivaria

Meillä on ollut poikien kanssa tähän iltaan asti sunnuntaista ihan mukavaa. Pojat on leikkineetkin välillä tosi kivasti. Isompi poika on tehnyt läksyjä suht hyvin. Tänään sitten tuli jotain pientä kinaa poikien välille ja isompi meinas mennä pienemmän kimppuun ihan tosissaan. Minä olin välissä ja estelin, niin siitähän poika hermostui vielä enemmän. Lopulta sain pienemmän vessaan lukon taakse turvaan ja sitten raivo purkautui minuun. Nyt on taas kädet naarmuilla raapimisen jäljiltä ja mieli maassa oman hermostumisen takia. En vaan pystynyt olemaan tyyni, kun poika huitoo mua koristekasveilla ja heittelee keittiöjakkaraa pitkin huoneistoa. Kaikki vähänkin poikkeava elämässä voi saada aikaan raivarin. Nyt se oli uimahallikäynnit. Koulun liikunnassa kävivät eilen ja tänään uimahallissa, joten väsymys alkaa olla taas kova.

Illan ratoksi vielä exä soitti ja kysyi poikien tulosta isänpäiväksi. Olin jo aiemmin sanonut, että perjantaina pojat voi tulla. Nyt hän ilmoitti, että lauantaina voisi ottaa pojat. Mulla vaan sattuu olemaan Helsinkiin lähtö lauantai-aamuna klo 7. No siitäpä taas aikamoista vääntöä tuli, mutta lopulta hän "uhrautui" ottamaan pojat jo huomenna. Ja passin hankinnan otti myös puheeksi, muttei millään suostunut sanomaan, että olisi johonkin lähdössä. Saa luvan kertoa, jos aikoo poikia johonkin viedä.

Koruja olen tehnyt lähiaikoina joitakin ja saanut jopa kuvattua niitä. Tässä hieman kuvia niistä.

Ei kommentteja: