27. kesäkuuta 2008

Yksin

No nyt olen taas yksin kotona. Aluksi se tuntui taas oudolta ja aika ahdistavaltakin, mutta nyt jo tähän aikaan olo on ihan ok. Ei vaan nukuta yhtään, joten vielä istahdin tähän koneen ääreen ja sain lisättyä blogiini kalenterin ja jotain kai riipustan tännekin. Tuntuu jännältä, että olen niin jäänyt koukkuun tähän blogihommaan, kun vielä vuosi sitten en tiennyt blogeista yhtään mitään. Tästä on tullut eräänlainen ystävä, jolle voi kertoa huoliaan ja ilojaan. Ja on ollut ihan kiva huomata, että joku jopa käy lukemassakin näitä mun juttuja. Itse minusta on kiva käydä katselemassa toisten blogeja, sieltä löytyy kohtalotovereita, kivoja ideoita, ajatuksia ja paljon muuta kivaa ja tietysti lisää juttuja omaan blogiin, kuten tuo kalenteri. Tuo sopii minusta minulle hyvin, koska työssäni saan/joudun muuntautua hyvin monenlaiseen rooliin. Olen saanut olla pelle, noita, juontaja, ohjaaja, teknikko, tietoteknikko ja vaikka mitä. Nyt on mukavaa olla lomalla vain äidin ja naisen roolissa. Tietysti on vielä eronnut nainen ja sinkku, vai olisiko uusiosinkku, mutta niitä rooleja en niinkään ajattele toteuttavani.


Koruhommat on taas levällään pitkin olohuoneen pöytää ja muutaman sain valmiiksi tuossa telkkua katellessa. Vielä en niitä kuvaillut, mutta joku vanhempi juttu tähän lopuksi.

Ei kommentteja: