19. helmikuuta 2009

Nyt saan huilata

Tapasin tänään Hilkan ja lääkärin. Juttelimme yhdessä ja Hilkka oli jutellut lääkärin kanssa jo aiemmin. Lopputulokseksi tuli se, että olen nyt sairaslomalla toukokuun loppuun asti. Nyt voin oikeastaan vasta rauhassa ruveta miettimään tätä omaa elämääni ja kaikkea siihen liittyvää. Ei tarvitse aina parin viikon jälkeen miettiä, joko joutuu töihin lähtemään ja onko musta siihen. Tietynlainen rauha laskeutui nyt mieleen. Käyn joka viikko Hilkan luona juttelemassa ja yritän myös kuntoilla. Tämä viikko onkin alkanut hyvin sen puolesta. Maanantaina jumppasin pallolla, tiistaina oli jumppa pojan kanssa ja eilen kävin vesijumpassa. Tänään on ollut välipäivä, mutta huomenna taas vesijumppaan. Se on kyllä mun suosikki. Voiskohan johtua siitä, että siinä ei tule hiki, kun vedessä hyppii ja heiluu. Mä en nimittäin tykkää yhtään hikoilusta. Mutta kai se hikoilu vähitellen vähenee, kun kunto kohenee.

Minulla on eteisessä lasiovellinen kirjahylly, jonka päälle vaihdan aina vuodenaikojen tai mielialojen mukaan erilaisia koristeita. Jouluna jouluista ja pääsiäisenä siihen liittyvää, kuten olen aiemmin jo näyttänyt. Nyt on sitten tällainen talvinen välivaihe, joten siihen tuli sinistä ja turkoosia. Kynttilät ovat keskellä ja nuo muut sitten sivuilla.

Ei kommentteja: