7. toukokuuta 2008

Sutinaa

Olin tänään töistä vapaalla, kun isommalla pojalla oli kouluun tutustuminen ja siellä oli asiaa vanhemmillekin. Poikaa jännitti aika lailla koko juttu, eikä hän olisi millään halunnut mennä sinne. Siellä on ihan tyhmää, oli kommentti ennen menoa, mutta aamupäivän jälkeen olikin toinen ääni kellossa. Koulussa olikin kivaa.

Iltapäivällä ja illalla meillä riittikin hommaa kun kasattiin uutta sänkyä. Sänky on kerrossänky, jossa yläosa on 80 cm leveä ja alasänky 120 cm leveä. Nyt mä saan vähän leveämmän sängyn, kun oon tottunu nukkumaan leveästi ja puoli vuotta oon joutunu 80 cm kapeassa sängyssä pyöriskelemään. Pikkunen poika kyllä sanoi ett se alaosa on hänelle ja minä voin sit nukkua hänen sängyssään, joka on 120 cm pitkä! Niin, totuin nukkumaan parisängyssä yksin, kun exä nukahti aina sohvalle tv:n ääreen ja olin jo monta vuotta sitten lopettanut hänen hoputtamisensa sieltä sänkyyn. Voihan sitä tietysti nukkua vaikka lavuaarissa sylikkäin, mut ei sovi mun vartalolle.

Huomenna on viimeinen kerta tietotekniikka-koulutusta ja siellä esitellään toisille omat projektit. Aika kesken on oma projekti vielä, mutta niin ne varmaan on monella muullakin. Sieltä on saanut paljon hyödyllistä oppia blogia varten ja muutenkin. Oli tosi hyvä koulutus, sinne oli aina kiva mennä oppimaan uutta.

Ei kommentteja: