22. elokuuta 2008

Viikonlopun alkua

Olen ollut kaksi päivää sairaslomalla ja pojat lähtivät eilen isänsä luo. Minä kävin sairaalassa päiväkirurgian osastolla pienessä operaatiossa. Onneksi kipuja ei ole ollut, väsymystä vaan nukutuksen seurauksena ilmeisesti. Olin viime yön äitini luona, kun nukutuksen jälkeen jonkun pitää "vahtia" potilasta. Äiti oli tyytyväinen seurasta. Tänään sitten kotiuduin ja olen lepäillyt ja ollut vaan. Olen oikeastaan siirtynyt sohvalta välillä tähän koneen ääreen ja sitten takaisin sohvalle tv:n ääreen.

Keskiviikkona pyysin exää hakemaan poikien kamat. Jostain puhe siirtyi minun kuntoutukseeni. Exä jankkasi taas tuttuun tapaan, miksi menen kuntoutukseen ja mikä kuntoutus se on jne. Sanoin ettei se kuulu sille ollenkaan, mutta sen mielestä kuuluu. Sanoinkin, ett miten se on noin uteliaaksi tullut. Kun en kertonut sen enempiä, niin sanoi tietävänsä miksi menen sinne. Eli ilmeisesti ajattelee, ett mä oon päästä pipi. Sit se taas uhkaili hyvin epämääräisesti ottavansa yhteyttä jonnekin. Se tyyppi on siis tosi taitava saamaan mut ärsyyntymään. Kyllä mua taas otti päähän ja rankasti. Ja taas kerran ajattelin olevani paljon onnellisempi ilman sitä.

Kaksi vapaapäivää edessä. Hommia varmaan parin viikon edestä. Mutta on tehtävä se minkä jaksaa. Katsotaan miten menee. Tämmöistä taidetta löytyy kallion pinnasta.

Ei kommentteja: