11. kesäkuuta 2009

Arvontavoitto saapui

Tänään oli oikein mukava päivä postin suhteen. Sain haettua postista arvontavoittoni. Minä harvoin voitan mitään ja taas voitin! Blogissa Neilin neuleet oli arvonta ja minä voitin sen. Odottelin voittona olevaa käsityökassia ja tänään kassi tuli JA LISÄKSI paljon muuta ihanaa. Neili oli varmaan käynyt tutkailemassa blogiani, koska mukana oli pari turkoosia juttua. Turkoosi on edelleen se minun lempivärini. Paketissa oli turkoosia lankaa, ristipistolehti, ristipistoihin lankaa ja kangasta ja neulakin vielä. Vielä siellä oli parit helmet, turkoosia ja kirkasta niissä. Aivan ihana yllätys. Selailin ristipistolehteä ja kyllä alkoi tehdä mieli myös aloittaa joku ristipistotyö. Aiemmin tein niitä jonkun verran. Kolme pientä taulua odottaa valmistumistaan, jospa nekin saisi valmiiksi nyt. Suuri kiitos Neilille!

Posti oli tuonut minulle myös kaksi uutta amigurumikirjaa. Elisabeth Dohertyn Amigurumi! Super happy crochet cute ja Mia Bengtssonin Virka amigurumi. Nyt on taas uusia amigurumimalleja joita voi alkaa virkata. Jokohan huomenna aloittaisi jonkun kivan linja-autossa. Olen nimittäin lähdössä Tallinnaan huomenna. Laivalla ollaan yksi yö ja sitten maissa toinen. Ehtii kierrellä vähän paremmin ja rauhassa siellä kun on pitemmän ajan.

Ei kommentteja: